کد خبر 42333
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹

داريوش کاردان در انتقاد به وضعيت موجود طنز در رسانه‌ها، گفت: در مجموع و به طور کلي چه در راديو و چه در تلويزيون و مطبوعات، طنز را مشرف به موت مي‌دانم که در آخرين لحظات عمرش به سر مي‌برد. <BR> <BR>

به گزارش مشرق، اين کارگردان و بازيگر در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: به نظر من چيزي به‌ نام طنز وجود ندارد؛ به دليل اين که خيلي از افراد ديگر در اين حيطه نيستند و مطلبي که گفته مي‌شود بسيار ضعيف است.

وي ادامه داد: به سمت خنداندن صرف و بدون هدف رفته‌ايم؛ حتي در اين بخش هم موفق نبوده‌ايم.

کاردان در ادامه عنوان کرد: عجيب است که مسؤولان فرهنگي کشور اين ماجرا را جدي نمي‌گيرند؛ به عنوان مثال، فستيوال‌هايي که برگزار مي‌شود را مي‌توان مورد توجه قرار داد. همه چيز براي خودش فستيوال دارد، اما هيچ کس مسؤول طنز نيست که ببيند چرا هيچ روزنامه‌ي طنزي نداريم تا بتوانيم مردم را با يک کاريکاتور بخندانيم.

اين کارگردان مجموعه‌هاي طنز گفت: طي اين سال‌ها، سليقه‌ي مردم پايين آمده است. مردم مجبورند به طنز‌هاي سخيف بخندند؛ حتي اگر سطح طنز کمي بالا باشد، عده‌اي مي‌گويند مردم ممکن است درک نکنند. به کساني که اهل ساخت طنز بودند، ميدان داده نشد يا قهر کردند.

او افزود: تنها طنزي باقي‌مانده که اصرار دارد به اجبار مردم را بخنداند؛ انگار کارکردن در حيطه‌ي طنز انحصاري شده است.

کاردان اظهار اميدواري کرد که اتفاقاتي رخ دهد و ستون‌ها، مجلات و سايت‌هاي طنز راه‌اندازي شود و گفت: اميدوارم آستانه تحمل مسؤولان بالا برود تا بتوانند تحمل شنيدن حرف طنز را داشته باشند؛ چراکه با اين وضعيت نمي‌توان سريال طنز ساخت.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس